zaterdag 20 april 2013

Hier dan eindelijk de start van mijn blog!

Ik ben Jeannette, ben 50 jaar, woon in het midden van het land in een hsitorisch stadje aan het randmeer.
Ben getrouwd en heb een studerende dochter die in een leuke studentenstad woont.

Ik ben een groot liefhebber van koken, maar dan wel puur en met het liefst biologische produkten.
Ik maak geen gebruik van pakjes, zakjes en zo min mogelijk uit blik, want tomatenpuree en tomatenblokjes uit blik, daar maak ik nog weleens gebruik van.
Evenals peulvruchten uit potjes, meer voor het gemak.
Peulvruchten heb ik ook wel gedroogd, maar ik bedenk me niet altijd van te voren dat ik deze moet weken.

Voor vandaag heb ik een no knead bread gemaakt; nee...niet voor onszelf, maar om mee te nemen. We gaan vanavond op bezoek bij vrienden.
Vers gemaakte pesto erbij en het is een leuk en lekker cadeau om mee te nemen.

Daarnaast heb ik vanavond een makkelijke maaltijd gemaakt;
Pasta met een saus van kipfilet, prei, courgette en kastanjechampignons en alles natuurlijk biologisch.
Om het wat meer als saus te maken heb ik er een kookroom door gedaan.

Ik ga nog kijken of ik foto's kan plaatsen, maar zoals met alles; alle begin in lastig, dus ik moet nog onderzoeken hoe ik foto's bij kan voegen.
Wordt dus vervolgd.

Buon appetito

1 opmerking:

  1. Nou, de foto's plaatsen is goed gelukt. Ik krijg hier wel trek van! :-)

    BeantwoordenVerwijderen