donderdag 25 april 2013

Gisteren heb ik geen foto meer van de taart kunnen maken, hij was al op toen ik me bedacht dat ik een foto had willen maken.
Helaas dus!
Ik heb de taart gemaakt met een bodem van chococrips koekjes en boter.
De bodem heb ik in de koelkast gezet en ondertussen heb ik kwark gemengd met kardemonpoeder, anijszaad, citroen- en sinaasappelrasp en citroensap. Daar heb ik verse vanille aan toegevoegd en suiker. Daarna eieren er doorheen gemengd.
Op de bodem heb ik cranberry's gestrooid en daar overheen het kwarkmengsel en in de oven gezet.
Als laatste heb ik de afgekoelde taart opgemaakt met slagroom en schijfjes sinaasappel.
Iedereen vond de taart heerlijk.
Het is wel een taart die ik nog weleens zal maken, hij is heerlijk en doet het goed als afsluiter van een maaltijd.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten